سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی محصول حفظ اعداد و فرمول

امروز میخوام یک محصول عالی رو بهتون معرفی کنم که از محصولات مجموعه علم نوین است 

اسم این محصول حفظ اعداد و فرمول هست

یکی از بزرگترین مشکلاتی که ما برای امتحان و کنکور داریم این است که اعداد و فرمول ها را نمیتوانیم به ذهن بسپاریم و شاید سخت‌ترین بخش مطالعه ما نیز حفظ همین اعداد و فرمول‌های پیچیده است این مشکل نه تنها شما بلکه بیشتر افرادی که به نحوی نیاز به حفظ کردن اعداد و فرمول دارند را درگیر خود کرده است

ولی این موضوع زمانی دردناک می‌شود که در کنکور ضریب دروسی که دارای اعداد و فرمول می‌شوند بسیار بالا است و در صورتی که نتوانید به درستی جواب را پیدا کنید امکان دارد رتبه شما چند هزار جابجا شود و در امتحانات نیز عموما سوالاتی که دارای فرمول هستند بالاترین بارم ممکن را دارند.

حالا می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید با این محصول بیشتر آشنا شوید یا می‌خواهید همیشه این سد بزرگ را جلوی موفقیت خود ببینید!!!

با این محصول چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

ذهن ما از دو نیمکره سمت چپ و راست تشکیل شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و قسمتی از کار‌های ما را انجام می‌دهند.

عموم افراد برای حفظ اعداد و فرمول‌ها از نیمکره سمت چپ ذهن خود استفاده می‌کنند و استفاده از نیمکره سمت راست و کارایی‌های خارق‌العاده آن را فراموش میکنند در صورتی که ذهن ما کلا با ذخیره کردن مطالبی که به صورت اعداد و فرمول هستند مشکل دارد و علاقه ای به این فرآیند ندارد در صورتی که عاشق تصاویر است و تصاویر را به خوبی در خود ذخیره می‌کند.

برای اینکه این موضوع را راحت‌تر درک کنید سعی کنید به یک فیلم سینمایی یا یک سریال تلویزیونی که جندین سال پیش دیده‌اید فکر کنید و سعی کنید آن را به یاد آورید و بعد از آن سعی کنید به فرمولی که کمتر از یک ماه قبل در مورد آن سر کلاس شنیده‌اید فکر کنید و سعی کنید یادآوری بخشی از آن را داشته باشید.

پاسخ شما را می دانم حتما قسمتی از فیلم را در خاطر دارید ولی حتی قسمتی از فرمول هم در ذهن شما نیست با اینکه مدت زمان کمتری از یادگیری آن گذشته است!

در این محصول یاد میگیرید چگونه فرمول ها را به صورت تصویر در بیاورید و همیشه در ذهن خود داشته باشید.

برای دیدن توضیحات بیشتر در مورد این محصول بر روی معرفی محصول حفظ اعداد و فرمول کلیک کنید